Organiseer zelf uw evenement in drie eenvoudige stappen
  • Maak keuze welke hulp u zoekt
  • Specificeer uw aanvraag
  • Ontvang kosteloos 3 vrijblijvende offertes op maat
Meer advies? Bel gerust

Vragen betreffende aanvragers

Is het advies van YEOH gratis?

Ja, voor u als klant is ons advies kosteloos.

Levert YEOH altijd 3 passende offertes?

Nee, niet altijd. Indien wij niet genoeg leveranciers vinden, die een offerte kunnen aanbieden, die aansluit bij uw wensen, kunnen het er in bijzondere gevallen ook minder zijn.

Kan YEOH helpen met het invullen van de aanvraag?

Indien u problemen heeft met invullen van de vragenlijsten, kunt u ons altijd contacteren voor hulp.

Wat is een YEOH manager?

Een YEOH manager kunt u inhuren tijdens uw evenement. Deze zal voor u controleren of alle leveranciers, die door YEOH zijn aangeleverd, zich aan hun offerte houden. Hierdoor kunt u onbezorgd zelf deelnemen als gast op uw evenement.

Wat kost een YEOH manager?

Deze werkt op een uurtarief van €32,50 ex. btw.

Komt YEOH ook op locatie?

Indien advies op de locatie zelf gewenst is, kunnen wij na afspraak uw wensen op de locatie doorspreken. Op het evenement zelf is YEOH niet aanwezig, alleen de door u geselecteerde leveranciers, tenzij u een YEOH manager heeft geëngageerd (zie boven).

Ben ik verplicht één van de offertes te aanvaarden en een opdracht te plaatsen?

Nee, de hulp die YEOH biedt is geheel vrijblijvend. U kunt ten alle tijde zelf een andere leverancier uitzoeken, indien u dit beter uitkomt.

Hoe lang duurt een reactie van YEOH na het plaatsen van een aanvraag?

YEOH probeert binnen 5 werkdagen antwoord te geven.

Wat behelst de “Offerte Checker”?

Indien u reeds zelf een offerte voor een evenement heeft aangevraagd, maar er niet zeker van bent of deze aanbieding aan uw wensen voldoet of een goede prijs kwaliteit verhouding biedt, kunt u deze bij ons vrijblijvend laten controleren. Onze expertise en kennis van de markt kunnen u dan verder helpen. Desgewenst kunnen wij u ook nog andere offertes laten sturen, zodat u kunt vergelijken.

Als ik nog geen locatie gevonden heb, kan YEOH mij daarbij helpen?

YEOH kan u helaas niet helpen bij het zoeken van een juiste locatie voor uw evenement. Er zijn zoveel mogelijkheden en is zozeer met de persoonlijke smaak verbonden, dat YEOH dit graag aan u of door u uitgezochte specialisten overlaat.

.

Mocht ik na afloop niet tevreden zijn met de prestaties van een leverancier, waar moet ik dat melden?

U heeft in eerste instantie een contract met de leverancier. Bij klachten moet u zich tot deze richten. U kunt ons wel informeren, zie de vraag hieronder.

Ben ik verplicht na afloop van het evenement een recensie naar YEOH te sturen?

YEOH stelt het op prijs, als u na afloop van het evenement uw beoordeling over de leveranciers naar ons kunt sturen. Wij willen daarmee onze interne waardering van de leveranciers, op basis waarvan wij de selectie voor onze klanten bepalen, up-to-date houden, en bij gebleken slechte prestaties, dit met de leverancier doorspreken, zodat wij deze op een hoger plan kunnen brengen.

Vragen betreffende leveranciers

Als mijn firma zich bij YEOH inschrijft, zijn er dan abonnementskosten verschuldigd?

Nee, uw aanmelding is geheel kosteloos en vrijblijvend, u kunt zich ook altijd weer uitschrijven

Betaal ik per lead?

Nee, u bent YEOH alleen een afdracht bij verkregen opdracht verschuldigd. Geen opdracht, geen kosten, behalve eventueel uw eigen interne kosten voor het opstellen van een offerte, die niet in een opdracht resulteert.

Hoeveel afdracht verlangt YEOH bij een verkregen opdracht?

De afdracht bedraagt in de regel 10% van de omzet, mocht dit bedrag hoger zijn, dan 1500 €, of er aantoonbaar geen marge op de opdracht gemaakt wordt, kan er overleg met YEOH gevoerd worden, hoe dit specifieke geval te behandelen.

Indien mijn firma een offerte via YEOH heeft uitgebracht, maar toch geen opdracht verkregen heeft, ervaren wij waarom dit het geval was?

YEOH kan dit desgewenst met u doorspreken, indien zij zelf door de klant van de motivatie op de hoogte is gesteld. Echter dan wel tegen een kleine vergoeding, om onze activiteiten in deze af te dekken.

Heeft mijn bedrijf nog andere verplichtingen jegens YEOH?

In principe geen.

Kan YEOH mijn bedrijf verwijderen uit zijn systeem, zonder dat wij daarin worden geraadpleegd?

Ja, dit kan YEOH doen in speciale gevallen, zie daartoe de “Algemene Voorwaarden”.

Kan YEOH mijn bedrijf helpen met het aanmaken van een profiel?

Mocht u bij het aanmaken van een profiel op moeilijkheden stuiten of is iets u niet duidelijk, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen voor hulp.

Is het aanmaken van een profiel gratis?

Ja, zoals reeds vermeld, zijn er slechts kosten voor u, indien u een opdracht heeft verkregen (en een kleine vergoeding bij informatie verstrekking na een gemiste opdracht).

Kan mijn bedrijfsprofiel, bijvoorbeeld vernieuwingen of veranderingen in het aanbod, door ons zelf worden aangepast?

Uw bedrijf heeft de volledige controle over de informatie, die zij wil aanleveren. Aanpassingen kunnen te allen tijde worden doorgevoerd.

Is mijn profiel voor iedereen zichtbaar?

Nee, alleen voor YEOH zelf, op basis waarvan zij een selectie voor de specifieke klantenaanvraag doet. Een deel ervan zal ter informatie met uw offerte meegestuurd worden naar de klant en wel: firmanaam, eventuele recensies en een korte beschrijving van uw bedrijf.

Zijn recensies van klanten openbaar op de site van YEOH?

In principe worden alle recensies op de site gepubliceerd. Mocht deze voor uw onderneming erg negatief uitpakken, zullen wij contact met uw firma opnemen, om de oorzaak te bespreken en mogelijke verbeteringen in uw bedrijfsvoering aan te kaarten. Dit komt uw firma ook ten goede. Deze slechte recensie zal YEOH waarschijnlijk dan niet integraal publiceren.

Advies inzake uw offerte?
Offerte checker
Wij maken gebruik van cookies om de gebruiks­­vriendelijkheid van onze website te verbeteren. Daarnaast kunnen we je hierdoor gerichte content bieden op onze websites, via onze andere kanalen en andere media. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt. Naast het accepteren van de cookies, kan je de cookies ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen